Eylül 15, 2006

Doğadan Gelen Işıltı

Bugün haftasonu tatiline girdiğimiz için kendimi daha mutlu hissediyorum sanki.Arşivdeki cıvıl cıvıl birkaç küçük yastık modelini paylaşayım istedim.Bu yastıklar çiçek olmadan herhalde bu kadar güzel olmazdı.Rengarenk nakış yumakları ile hemen hemen herkesin bildiği basit nakış teknikleri ile yapılıyor. Evde kalan kumaş ve ipliklerle değişik görüntüler yaratılabilir. Aslında sadece haftasonu tatili değil beni mutlu hissettiren. Hobilere sahip olmak, mutluluk yolunda herkesin atması gereken bir adım. Araştırmalar, bilgisayar kullanan insanların kullanmayanlara oranla daha mutlu olduğunu ortaya koyuyor. Bunun nedeninin, bilgisayar kullananların bazı imkanların farkına varabilmesi Bilgisayar kullanarak benimle ortak ilgi alanlarına sahip arkadaşlar bulabildiğim için de çok mutluyum.İyiki burdasınız, burdayım sevgili arkadaşlarım. Çok güzel bir hafta sonu diliyorum hepinize...

Hiç yorum yok: