Kasım 23, 2006

Mendil Kutuları

Aksilikler zaman zaman beni deniyor diye düşünüyorum. Ama kararlı olunca hepsinin altından kalkılabileceğine inanıyor ve diretiyorum. Şimdi bunları neden söylediğime gelince; bugün erkenden bloğuma birşeyler eklemek için kolları sıvadım, fotoğrafları ekledim, yazıyı hazırladım ve paylaş komutunu vereceğim anda elektrik gitti.Önemli bir trafo arızası olduğundan 2 saat sonra geldi ama benim tüm hazırlıklarımda uçtu tabi.Tekrar yazmak, aynı cümleleri kurmak zor gelir bana. Sağlık olsun deyip yeniden kolları sıvadım. Yukarıdaki fotoğraflar kağıt mendil kutusu olarak hazırlanmış şık objeler. Hepsi etamin üzerine kaneviçeye benzer bir teknikle işlenmiş. Tunus işi, örgü, tığ işi teknikleri ile de farklılıklar elde edilebilir diye düşünüyorum. Evinizde farklı objeler seviyorsanız denemeye değer. Teneke çay kutuları değerlendirilebilir. Aşçıbaşı figürünü çok sevdim ben. Teneke kutu bulur bulmaz deneyeceğim.Hepinize sevgiler gönderiyorum.

Hiç yorum yok: