Temmuz 09, 2006

Fiskos Masa Örtüsü

Kendimi bildim bileli yıllara meydan okuyan bir dikiş makinası ile dikiş dikilirdi bizim evde. Piko ve nakış çok yapılmaya başlanınca kendim yapabilmek için Singer Yoknaz aldım, ilk hevesle birkaç şey yaptım dikiş haricinde. Bu Alpaka örtü de onlardan biri. Şablonla etek uçlarını ve ortasınındaki motifi çizerek kasnağa geçirdim ve beyaz iş gibi çalıştım ve nakış makası ile keserek delikleri oluşturdum. Oldukça sade bir örtü. Koyu renk sehpa veya fiskosa örtünce hoş duruyor. Sevdiğim örtülerden. Makinam hala duruyor ama pek kullanamıyorum. Geçenlerde bir örtünün kenarına basit bir zik zağ yapayım dedim bir türlü motifi oturtamadım, kullanma klavuzunu da bulamıyorum:( Sadece düz dikiş işlerde kullanıyorum şimdi. Hepinize iyi bir hafta diliyorum sevgili arkadaşlarım. Posted by Picasa

Hiç yorum yok: