Temmuz 17, 2006

Şık Örtüler

Yukarıdaki örtüler yorganlama ve aplike tekniği ile yapılarak, hafif yaz mevsiminde pike gibi kullanılmak üzere tasarlanmış.Örtülerde kullanılan kumaş, renk ve desen seçimi çok güzel. Dikiş bilen arkadaşlar için iyi bir rehber olabilir.Motifler İğne ardı gibi nakış tekniği ile filizler yapılarak zenginleştirilmiş. Yaklaşık bir haftadır annemin sağlık problemi nedeniyle olukça endişeli ve zor günler yaşadım. Doğal olarak nete girip sizleri ziyaret edemedim. Şüphesiz hepimizin annesi önemli ve çok değerli benim annem gibi. Annem o kadar iyi ve örnek insandır ki, değil biz torunları bile gözünün içine bakar. Bunca yıl bir kötü sözünü duymadık, en ufak bir kızgınlığını görmedik. Üzülmememiz için hastalığını bile bizden saklamaya çalışır. Nur yüzlü tontonum hepimizin sevgilisidir. Onun hasta olması hepimizi çok ama çok etkiliyor. Şimdi daha iyi ve benim şu anda tek dileğim kendini tamamen iyi hissetmesi. Hepinize sağlıklı, sıkıntısız bir hafta diliyorum. Posted by Picasa

Hiç yorum yok: