Temmuz 30, 2006

Çiçek Bahçesi

Sevgili Arkadaşlar, tekrar sizinle olmak çok güzel. Gerçekten bir haftada özledim. Tatile giderken tek amacım tontonumun sağlığına kavuşmasıydı, şükür daha iyi. Hepinize ilginiz için tekrar teşekkür ediyorum. İyiki varsınız. Fotoğrafdaki örtü Sevgili Leman'ın sanat eserlerinden biri. Sanat eseri diyorum çünkü ilk baktığımda boyama zannettim, dikkatlice bakınca ince ince türk işi tekniği ve sarma kullanılarak yapıldığını farkettim. Ne emektir, ne göz nurudur bu dondum kaldım diyebilirim. İnsan böyle ince işleri kullanmaya kıymaz herhalde. Çok hoş, zevkli, renkleri pastel ve uyumlu renkler. İnce bir zevkin ürünü. Buradan Leman'a bizimle paylaştığı için tekrar teşekkür ediyor ve başarı dileklerimi gönderiyorum. Ayrıca hepinize mutlu sağlıklı bir hafta diliyorum, hiçbiriniz hiçbir konuda darda kalmayın. Sevgiler. Posted by Picasa

Hiç yorum yok: